Biest.nl

Categorieën
  • Logo in meerdere varianten
  • Advertenties
  • Vlag / banner
Over dit project

Biest.nl is een bedrijf dat overtollige biest (moedermelk) van boeren verzameld, om zo de biestkwaliteit kosteloos in kaart te brengen. Omdat ze een nieuwe website hebben gelanceerd, vonden ze het tijd om het logo ook eens aan te pakken. Naast het logo is er een stijl ontwikkeld voor verschillende communicatiemiddelen, zoals een vlag en advertentie

Klant

Biest.nl

Project

Huisstijl & drukwerk

Het logo

Het logo bestaat uit een koe en het symbool van de antistof molecuul, waar de biest op getest wordt. Door de koe wordt meteen duidelijk in welke branche Biest.nl zich bevindt en de molecuul laat zien dat ze de kennis in huis hebben. Het beeldmerk is los inzetbaar en door de minimalistische vorm is het makkelijk te herkennen én onthouden.

 

De kleuren en vormen

De kleuren blauw en groen waren al bepaald, deze zaten in het oude logo samen met rood. Deze rode kleur is vervangen voor een opvallende oranje, om een vriendelijke uitstraling te creëeren. Door de organische vormen wordt de natuur benadrukt en behoud het merk een professionele, maar speelse identiteit.

Review

Dit vindt de klant

“We hebben Studio Sace ingeschakeld voor de ontwikkeling van een nieuw logo. Het resultaat sloot perfect aan op onze boodschap naar onze klanten en leveranciers. We blijven Studio Sace inschakelen voor het verder professionaliseren van onze uitingen!”

Paul -Eigenaar Biest.nl