Categorieën
- Logo in meerdere varianten
- Advertenties
-
Vlag / banner
Over dit project
Biest.nl is een bedrijf dat overtollige biest (moedermelk) van boeren verzameld, om zo de biestkwaliteit kosteloos in kaart te brengen. Omdat ze een nieuwe website hebben gelanceerd, vonden ze het tijd om het logo ook eens aan te pakken. Naast het logo is er een stijl ontwikkeld voor verschillende communicatiemiddelen, zoals een vlag en advertentie
Klant
Biest.nl
Project
Huisstijl & drukwerk
Het logo
Het logo bestaat uit een koe en het symbool van de antistof molecuul, waar de biest op getest wordt. Door de koe wordt meteen duidelijk in welke branche Biest.nl zich bevindt en de molecuul laat zien dat ze de kennis in huis hebben. Het beeldmerk is los inzetbaar en door de minimalistische vorm is het makkelijk te herkennen én onthouden.
De kleuren en vormen
De kleuren blauw en groen waren al bepaald, deze zaten in het oude logo samen met rood. Deze rode kleur is vervangen voor een opvallende oranje, om een vriendelijke uitstraling te creëeren. Door de organische vormen wordt de natuur benadrukt en behoud het merk een professionele, maar speelse identiteit.

